آموزش تابلو فرش و گلیم

آموزش مبتدی تا حرفه ای فرش، تابلو فرش و گلیم

آموزش تابلو فرش و گلیم

آموزش مبتدی تا حرفه ای فرش، تابلو فرش و گلیم

دوره تابلو فرش

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

شما عزیزان می توانید با ثبت نام در دوره تابلو فرش و گلیم با گذراندن دوره هر آنچه که دوست دارید را ببافید حتی عکس های عزیزانتان را !! و از آن پس در محیط امن منزل خود کار آفرینی کنید در حالی که بیمه تامین اجتماعی هستید.

نظرات  (۷)

سلام خانم برونی جان
عزیز من حتما در دوره جدید ثبت نام میکنم ماشالله همه ازتون تعریف میکننن
  • نرگس وطن پرست
  • من از دانشجو های سرکار خانم بورونی هستم  ایشون استاد با کمالاتی هستند ،من افتخار میکنم که دانشجوی همچین استادی هستم
    پاسخ:
    من هم افتخار میکنم دانشجویی مثل شما دارم
    من الان بیمه هستم و واقعا از این هنر راضی هستم
    پاسخ:
    موفق باشی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ممنون ** *** ** ** ****** ****** ** ***** **** *****
    بهترین مربی من
    پاسخ:
    هنرجوی عزیزم
    چقدر قشنگه اینا
    مرسی که به وبلاگم اومدی و نظر دادی
    و ممنون از وبلگ خوبت
    موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی